Mio 11 Månader!

Idag för 11 månader sen föddes våran Mio. Det är galet, läskigt, fantastiskt men overkligt! Det känns som nyss samtidgt som jag glömt bort när han var en liten bebis o bara sov hela tiden, hanälskade verkligen o sova, annat äre idag haha! Jag var till BVC en snabbis igår för o lämna papper så passade på att väga honom, med kläder & blöja visserligen men nu har vi passerat 9 kilo o med det på vägde han 9120 så gissar att det är något litet gram mindre kanske! Längden får vi vänta med tills 1 års kontrollen, 1 år?? Om en liten liten månad?? Bryter ihop! Vill aldrig att han växer upp! Annars då, han har storlek 4 i blöjor, 68 i kläder, kan stå utan stöd men vill helst hålla i något.. Röjer och klättrar på allt, slår i huvudet en hel del och nöter ut knäna på alla byxor! Han älskar sin ersättning, vet inte riktigt när han tänkt skilja sig från den haha men han ligger ju under medel på vikt så det är väl inte hela världen kan jag känna, äter i princip alltid samma mat som oss ch somnar runt halv sju tiden på kvällen & vaknar runt 8 på morgonen! Och däremellan är en gåta, ibland sover han hela nätter, ibland vaknar han 1 gång och ibland hundra?! 

Han har 8 tänder, 8:e har precis spruckit igenom.. Och tänderna har varit svin jobbigt varje gång för honom..  Annars är han våran lilla mini, ett litet solsken! Jag tycker fortfarande han är lik Fabian mest, Noel o han kan va väldigt lika med mössa på men annars är dom två egna små killar! Även om de man bara träffat enstaka gånger tycker dom är JÄTTELIKA! Dem är väldigt olika till sättet också så det passar väl bra! 

Mio min Mio, Jag älskar dig till månen & tillbaka!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Han är sååå fin! Och såå himla fina bilder, du är så duktig!

2016-04-07 @ 22:14:00

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0