Gott Nytt År!

Ett helt år har gått, det känns som Mio föddes i år och snart blir han två! Vi har haft ett fantastiskt år, inga motgångar eller tråkigheter & det måste man vara såååå tacksam för & det är jag!

2017 är några timmar bort & de finns redan sååå mycket galet roliga saker som väntar då att jag spricker av längtan! Jag ser fram emot dig 2017!

Jag ska även lova att bli bättre på att uppdatera här, Mio börjar på förskolan om ynka 2 dagar och då börjar förmodligen även våra rutiner falla lite på plats.. Jag förstår inte hur man får allt att gå ihop, just nu känna de som jag bara jobbar en kort period för att sen gå tillbaka till vår vardag när jag är hemma.. märkligt!

Hursomhelst, hoppas ni får ett fantastiskt avslut på det här året, och en ännu bättre start på det nya!❤️


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0