Julbord på slottet!

F y r a lediga dagar med mina hjärtan sen igår, efter att ha jobbat 129 timmar (rast ej inräknat) på 13 dagar kan jag säga att den här ledigheten behövs! Igår åkte jag o barnen till Angelica o killarna, vi försökte styra årets julkort och så hängde vi där tills vi var tvungna att åka o fixa oss för kvällens julbord, lämnade barnen hos mina kusiner med familj o dom hade inte ens tid att säga hejdå och ville inte heller hem på kvällen sen..

Vi mötte upp Sandra, Johan, Angelica & Jens vid rånäs slott, glögg & bubbel och öl för de som drack uppe i salongen, sen gick vi ner till vårt bord för julbord, massa gott och fint som alltid.. Sen upp igen för dessert & gottebord, en sååå bra, mysig & fin kväll jag kommer leva länge på! ❤️

Hämtade killarna o efter ett tag rullade vi mot Knutby för att hämta några saker jag köpt, vi var hemma vid 1 ungefär & då kollade vi på de sista två avsnitten av svartsjön!

Idag har vi haft världens finaste väder, blir sååå lycklig! Hade fotojobb på morgonen & sen åkte jag o Noel på kalas hos Alvar!! Efter de hämtmat & nu soffläge hela kvällen med serier! Älskar ledigheten med mina hjärtan!

Imorgon har jag också fotojobb och sen ska vi hinna åka lite pulka innan jag ska till slottet på julbord igen 🙈👏🏻✨


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0