Lördag!

Det känns som vi varit hemma i flera veckor men ändå är kvar i Egypten.. Jag längtar tillbaka, trotts sjukdomar så vill jag gå barfota med sand mellan tårna, vakna upp till sol, värme o turkostvatten  utanför sängen! Det är en special känsla att vara utomlands, fast man upplevt den galet många gånger.. Och såklart extra speciell med sina barn.. 

Nästa resa är killarna lite större o Mio kan framförallt gå o äter förhoppningsvis inte upp allt som går att stoppa i munnen, det var rätt jobbigt vill jag erkänna.. Hur mysigt det än är med små bebisar så blir allt också lättare ju större de blir, det ska bli skönt ! 

Mio är betydligt piggare, men inte frisk.. Han är fortfarande 1 timme fram och somnade halv fyra igår, vaknade 6 o somnade om kvart i sju o sov till 07:15 idag, ikväll somnade han 17:30 så vi får se när han tänker vakna.. Han äter rätt dåligt just nu också o sånt tycker jag är väldigt jobbigt, så imorgon ska vi kämpa på med extra mat! 

Igår kom basse, Carolina & Wilma på tre rätters middag, idag skulle vi åkt o handlat lite men jag orkade inte, mamma kom förbi o sen har vi inte gjortmycket  alls, mellomys ikväll o imorgon shopping o sen middag för pappa! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sen kommer vän en tredje? 🙈😅😍

Svar: Nja, det tror jag inte. :)
izabella Åkerlund

2016-02-28 @ 16:39:33

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0