Måndag

Helgen susade förbi, vi hade en toppen dag igår.. Alla hjärtans frukost, fina blommor, fin familj, mysigt dop, middag med i rånäs & myskväll hemma! 

Idag kom Carolina o Wilma o brunchade o myste.. Sen när pappan kom åkte vi o handlade de allra sista inför resan o fyndade på Mio.. Visar bild på lite imorgon.. Sen har vi börjat packa o allt i klädväg är klart, alltså varför tar man alltid med sig såå mycket? O med två barn, crazy.. Menmen! Sen somnade alla tre killar o jag kikade Sofias änglar, varenda jäkla gång forsar tårarna och ikväll lite extra, den där jävla cancern.. Jag har bara haft den nära 1 gång, men det var också 1 gång för mycket när den tog min fina morfar alldeles för tidigt.. Tänk bara hur mycket han fick missa, hur mycket alldeles för många människor missat för att den tagit deras liv.. Det är fruktansvärt. 

Vi flyger iaf snart mot varmare land, alltså imorgonkväll lägger vi oss för att vakna o åka till Arlanda.. Jag är inte där mentalt riktigt, känner mig långt ifrån redo 😅 Men så är det väl alltid.. Det ska iaf bli så himla skönt. Jag gissar att flygresan kommer bli rätt olugn med våran lilla huligan Mio haha. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0