Semester!

Vår semester lider mot sitt slut & det känns väldigt skönt att få komma hem.. Jag skrev ett jätte långt inlägg preppat med bilder för nån dag sen som inte publicerades så orkar inte skriva om det.. Men sen sist hade vi ju sjuka killar o det har fortsatt så, Noel e frisk nu men ändå inte riktigt sig själv o Mio e mycket sämre, fjärde dagen med hög feber o ikväll har varit en kämpig kväll.. Vågar knappt tänka på flygresan imorgon.. Hoppas hoppas han får sova.. 

Och jag fick soleksem, alltså sinnessjuka eksem på både armar, axlar & bröst! Det har kliat o svidit så jag velat avlida, alltså aldrig upplevt något liknande, ångrar sååå att jag klagat över lite bränna som sved.. Och detta långt ifrån bra.. Därför känns de så skönt att få komma hem, för barnens & vår skull.

Även om de varit fantastiskt här nere.. Idag kom tex en flock delfiner hit såå nära & killarna hoppade i snorklade med dem, så himla häftigt. & ikväll har vi firatvärldens  bästa pappa o morfar som fyller 50 idag.. Dom sjöng o spelade trummor på middagen, vi fick tårta & på pappas säng tidigare idag fanns ett hjärta med blommor o en present när de kom hem, rätt lyxigt tycker jag! 

Nu ska jag försöka få några timmars sömn o hoppas att Mio också får det, pappan är kollar fotboll o kommer väl hem rätt sent! 



Kommentarer
Postat av: Therese

Huuuur snygg tjej!

2016-02-24 @ 07:06:26

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0