Söndag

Redan söndag, i Onsdags hade vi brunch & i torsdags åkte jag o killarna o träffade gamla klasskompisar, vi är 7 från klassen som fått barn förra året så jag tyckte de vore kul o träffas alla o alla höll med, det var så mys! Och i fredags hade vi ju som sagt nutella brunch, sen åkte vi till rånäs, jag tog en löprunda & sem drack vi bubbel i bubblet o badade allihopa i en timme typ.. Sen tre rätters middag, två för mig.. Sen tog jag en pw för o få Mio o sova men han tyckte de var roligare o ligga o leka o sen somnade han i soffan och vi kikade på den nya svenska serien.. Var väl hemma strax innan ett och igår låg vi o drog oss länge i sängen, senare mötte vi upp Carolina och Jocke & Carolina, basse o Wilma o åkte o firade Jessica! Sen mellokväll & nya Beck, ihhh så bra! O alla barn lyckades somna..

Idag väckte Mio mig 07:40, inte jätte konstigt då han somnade 18:10 igår kanske.. Och jag ska ändå upp så det gjorde inget, ska slänga i mig lite chiapudding och sen jobba!! Sen åker vi o eventuellt köper en resevagn.. Det börjar närma sig.. 10 dagar kvar! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0