C9 Forever Living.

Idag startade jag C9, jag har egentligen inga förväntningar mer än en kickstart. Jag slutade med socker 1 Januari och det hjälper nog lite på traven, är inte sötsugen längre! 

C9 är en kickstart mot ett hälsosammare & smalare jag! Man följer ett nio dagars schema där dag 1&2 består av en massa vatten & produkter från Aloe Vera.. Dag 3-9 är i princip samma men du får äta ett visst antal kalorier under lunchen och middagen. 

Det i kombination med låg, medel & högintensiv träning i nio dagar. Första dagen är påbörjad & än så länge är det inte jobbigt men det kommer nog.. Det smakar inte jättebra heller men det hade jag inte förväntat mig! 

Det här innehåller ett startpaket, det finns ett schema för 9 dagar, vikt o mått schema & allt står väldigt tydligt! Läs mer på http://www.foreverliving.se/shop/category/boxar_1/product/c9_chocolate_se om ni vill veta mer! Eller fråga på! Jag kommer återkomma med mina resultat efteråt! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0