Lördag!

Igår hade jag släkten över på 25 års firande, himla mysigt, bra väder och jätte fina presenter! Idag väntar nästa firande, vilket betyder barnfria, känns sååå konstigt o kunde knappt sova inatt, så är det nog första natten utan sitt lilla barn, ja Noel har också sovit borta ytterst få gånger, 3 om jag minns rätt och då är när vi födde barn inräknat.. Såå det känns lite galet! 

Vi har kompliterat lite mat o dryck till kvällen, alltid jobbigt o beräkna mat o dricka till så många tycker jag men det är mat och dryck för flera tusentals kronor, så det borde räcka hoppas jag!😅🙈

Man fyller ju bara 25 en gång o det känns liksom som den största födelsedagen för mig, nu vill jag gärna stanna här i ålder o ha det bra!🙈😅



 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0