Söndag

I torsdags natt kom vi hem från underbara Gotland, jag har så galet mycket bilder att jag aldrig kommer kunna visa alla.. Det får komma lite pö om pö.. Vädret visar sig från sin bästa sida & jag jobbar helg, galet varmt igår och ännu varmare idag, inte helt konstigt när man jobbar i ett växthus.. 

Efter jobbet igår åkte vi o picknickade vid havet med killarnas kusin o föräldrar, bad spel och mys! Jag somnade halv tio och det behövdes känner jag idag, efter jobbet idag packades det igen, tidigt imorgon (idag) åker vi till Ullared och på onsdag smögen! Ska bli Supermysigt men sen ser jag fram emot några lediga dagar hemma! Vi har även hunnit med thai middag hos Micke & Nok, för himla gott! Jag borde sova, klockan ringer om 4 timmar men är inte trött, har betalt alla räkningar och försökt styra en lista till ullis! Har verkligen bestämt mig för o hålla en budget iår, det är inte rimligt att lägga flera fleras tusen kronor varje år, nää strukturera upp och tänka smart & snålt ska jag göra iår! 👏🏻 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0