Tisdag

Vädret är helt Weird o det blir ju så jobbigt att planera då, först sol, sen regn sen sol osv osv! 

Killarna somnade i bilen påväg hem i söndags tio i sex o sov för natten, vaknade 9:15 igår, helt galet men väldigt behövligt efter helgen! 
Igår gjorde vi absolut ingenting, städade lite o inget annat, Fab åkte till Jocke o Carolina i lägenheten o hjälpte till o vi var hemma, mamma o pappa skulle komma men killarna somnade kvart i sju så det var liksom lite meninglöst.. 

Så jag i min ensamhet försökte njuta av att sitta i soffan själv framför en serie, gick skit haha! Såg ett avsnitt o sen hade jag ingen ro till det!

Idag väckte Mio oss kvart i åtta istället o det känns som vi varit uppe i tjugo timmar typ.🙈😅 Vi åkte in till Norrtälje o myste med Sandra, Nelli o Viggo i lekparken.. Lagom tills regnet kom åkte vi hem, nu sover killarna o jag ska förbereda middag, mamma o pappa äter här ikväll! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0