Dom två finaste sakerna på jorden!

En vän till mig skrev idag på den här bilden att det är som att se mig pussa på fabian, att vi har en mini jag & en mini fabian & det säger de allra flesta, såå lika men ändå så olika våra två små killar! ❥ Det fick mig att tänka sådär jobbigt mycket.. 

Vi har fått turen att få två friska små killar, två killar som älskat varandra så mycket ända från deras första möte, två killar vi fått se växa, utvecklas, göra framsteg som fått en att känna en löjlig massa stolthet, vi har fått två killar vi har fått älska sådär hejdlöst mycket!

Det är ingen självklarhet, jag vet det. Det händer fruktansvärda saker överallt hela tiden och vi kan bråka om skitsaker, som om vem som sist fixade disken, eller bli sura över att skatteåterbäringen inte blev as bra? Det är egentligen inte okej att vissa har allt o andra inget, men ändå är det så! 

Jag älskar mitt liv, mina barn, min fabian, min familj & mina vänner! Det här livet är alldeles för kort & oförutsägbart för att lägga en massa dålig energi på.. Vi måste vara tacksamma o älska det vi har, jag gör det, varje dag! Men jag ska bli ännu bättre, för livet är en fantastisk gåva & jag är evigt tacksam för att ni är mina!



Kommentarer
Postat av: Helen

Åhhh vad söta!! Ha en bra Påsk ♡

2016-03-23 @ 11:26:52
URL: http://www.starsinlife.blogg.se%20w

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0