Friday!

Det är fredag, våren är på ingång, vi har massa mysiga planer framöver, och solen skiner sådär fint att lyckoruset är i topp! Det var rätt mycket på jobbet idag, men dagen gick fort.. Det märks att fler har vårkänslor, folk handlar mängder med blommor o jag skulle kunna bli ruinerad jag med! 

 Mio somnade innan sex idag igen så ni kan ju ana huuur mycket jag saknar honom, får liksom ont i kroppen! Noel blev överlycklig över o få krama mamma o hur jäkla dåligt betalt det än är o va hemma med sina barn så är det sååå värt det, det är så några år o jag vill inte missa det för allt i världen! Världens finaste barn! Sen lagade jag middag, chicken toast & stora potatisar i ugnen! 

Sen lagade jag iordning en pasta med sås till killarna imorgon så dom överlever!😅 och nu ska jag faktiskt sova.. Imorgon ska jag dricka ett eller två glas rött till mello finalen, längtar! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0