Jobbhelgen är över!

Tre dagars jobb är till ända, väldigt skönt! Jag har saknat mina killar sååå mycket.. Mio somnar dessutom
Fortfarande sex varje kväll så har knappt hunnit träffa honom.. Men imorse myste vi länge, så tacksamt! Igår åkte jag hem o hämtade mina små killar o åkte o firade Nelli, en så mysig kväll! Pappan var i Gävle på Brynäs match som gick sååå bra, måste måste vinna imorgon! Mormor o morbror va här o ba barnvakr några timmar så pappan kunde få åka.. Sen kom vi hem o Mio somnade bums, jag o Noel kollade mello en liten stund innan han ville sova o sen kom pappan hem! Sen somnade vi direkt efter att Frans vunnit, vi är vana att sova till nio-tio på dagarna o numera är det halv åtta -åtta.. Men såå mycket man hinner på dagarna o nu när det är ljust tidigt känns de mycket lättare! 

Imorgon börjar jag en utmaning, spännande! Dessutom kommer ett tips upp under morgondagen! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0