Sen sist

Jag har ju inte skrivit om vad vi gjort på senaste, vill ni ens läsa om det tänker jag? Jag har iaf kommit in i ett träningsflow, löper eller kör intervaller 6 dagar i veckan & äter inte socker.. Och med socker menar jag godis, läsk o bakverk etc.. Jag unnar mig popcorn/chips & kanske alkohol 1 dag i veckan o försöker ha 1 träningsfri dag varje vecka också, idag kom Fab hem 7 så löpningen uteblev o istället blev det 20 minuters hopprep, ganska passande eftersom snön vräkte ner! 

På dagen kom Marika o barnen, vi styrde brunch hade mys o barnen fick leka, det bästa! Nu väntar en påskhelg fylld med massa gott, vänner, familj & jobb! Jag ska baka en massa gottis, längtar! Och på fredag styr vi årets första grillning! Alltså huuur gott? Nu har vi onsdags mys till Maria Wern! Svenska serier är det bästa! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0