Tio månader!

Mio är TIO månader idag, det är helt galet! TVÅ månader till ETT årsdagen! Mitt hjärta värker! Han är verkligen min lilla kille som blivit såå mammig sen vi kom hem från resan, jag har aldrig upplevt den här mammiga sidan o måste säga att det är såå jobbigt.. Jag får såå ont i magen när jag måste lämna honom.. Som i helgen, då jobbar jag fre-sön o på fredag sover han förmodligen när jag kommer hem.. Fruktansvärt. 


Annars då, vi ska till BVC på torsdag så återkommer om vikt då.. Han känns mycket mindre än vad Noel gjorde o jag gissar att han fortsätter ligga under honom i vikt o över på längd.. 

Han står rätt still i utvecklingen, i princip samma som för 1 månad sen, kryper av bara farten, står o går längs allt möjligt men inte så gärna med gå vagnen.. Han står själv utan stöd några sekunder nu visserligen.. Även om det är 10 månader tills han börjar på förskola så har jag ändå panik, kanske min sista mamma ledighet o det är såklart hur jobbigt som helst o tänka på! 

Jag veeeet att jag ändrade mig efter han kom o va sååå säker på att jag ville ha tre barn, men ju mer tiden går så känns det väldigt lagom med våra två killar, det är liksom hockey o sport i överflöd här hemma & jag gissar att jag kommer bo i ishockey hallen, på fotbollsplanen eller var de nu kan vara sen o det känns liksom bra med två grabbar att hålla koll på (tre med Fab), även om jag såklart förmodligen kommer längta efter o bli gravid igen hela livet.. Men ja, man ska aldrig säga aldrig men så känns det nu och så får det vara! 

Mio har feber IGEN, jag känner liksom lite att det får räcka nu.. 39,9 visade tempen ikväll.. Jag är såklart livrädd för ett nytt anfall o kommer nog inte sova bra inatt.. 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0