Torsdag!

Önskar så att det vore helg nu, istället jobbar jag fredag, lördag & söndag! Imorgon 10-19... Det känns aldrig kul o jobba när resten av familjen är hemma o myser.. Men det är nyttigt för alla! Jag saknar ju lite ihjäl mig efter mina hjärtan bara. Vi har iaf varit på BVC imorse, Mio vägar nästan 9 kilo, tror det var 8895 gram.. Och mätte 73 cm.. Klarade allt han skulle hos läkaren o visade gärna hur duktig han var! 😅 sen har vi brunchat, så himla mysigt o trevligt. Och sen hämtade vi G-mormor som kom med present åt Noel o myste här, sen kom mormorn också o sen pussade vi lite på pappan innan han åkte på hockey i Stockholm med Erik & Markus.. 

Mio somnade kvart i sex för natten o Noel vid åtta, sen dess hänger jag i soffan i min ensamhet.. Black Widows som är ett måste på torsdagar o sen tänker jag hoppa i säng! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0