Världens bästa Noel 3 år!

Idag är det hans dag, hans tre årsdag! Våran fina omtänksamma lilla Noel!💙 Dom tre absolut bästa & snabbaste åren i mitt liv. Jag vet vid det här laget att ord inte räcker till eller att försöka förmedla sånna starka känslor är näst intill omöjligt, men.. 

Jag älskar dig, varje liten del av dig, varje bra & dålig sida av dig. Jag är så evigt tacksam för att just du kom till oss & berikar vårat liv. Varje dag med dig är ett äventyr jag aldrig vill ska ta slut! 



 Jag har sovit typ noll timmar inatt, vi kom hem från basse o Carolina vid 11, alla somnade direkt o där låg jag, tänkte på min lilla treåring, tänkte på fikat till kalaset, läste recept, skrev inköpslista osv osv.. O så somnade jag tillslut vid ett o vaknade igen vid tre o sen dess har jag varit vaken, så de känns som noll timmar! Vi har såklart sjungit o Noel har fått blåsa ljus och öppnat massa paket såklart, sen har Jag har varit iväg o handlat allt inför kalaset o ska hinna baka o fixa de mesta innan Fab o Noel åker till Gävle, Noel firar sin dag med att gå på sin första Brynäsmatch, väldigt förväntansfull kille. 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0