Drinkar!


Ananas & passionsmojito 
1 passionsjuice 
1 ananasjuice 
Ananas 
3 passionsfrukter 
Mynta
Is 
Sprite 
Ljus rom 
Limejuice 

Jag ogillar mynta i mojito, det blir alltid jobbigt att dricka tycker jag men smaken är ju det bästa.. Därför brukar jag använda en färdig mojitomix som har smaken, de på bilderna nedan! 

Fyll upp glas med is, gröp ur passionsfrukt o fördela i glasen.. Häll i 1/2 dl ananas juice, 1/2 dl passionsjuice, 1/2 dl mojitomix eller stöt mynta o ha i, häll i rom efter smak, jag tycker en 4:a duger utmärkt.. Häll i lite limejuice & rör runt, häll sen upp resten med Sprite.. Toppa med ananas, passionsfrukt och mynta!


Jordgubb&Ananasmojito

Strawberry daquri mix
Ananasjuice 
Sprite 
Ananas 
Jordgubbar
Mynta
Is
Rom
Limejuice 

Samma sätt som drinken ovan! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0