Långhelg

Dagarna är proppfyllda av saker o jag hinner inte med här, vi har brunchat, lekt i lekparken flera dagar, hoppat bland hav av vitsippor, badat, solat, ätit o druckit gott i gott sällskap och massa mer! Det är så himla svårt att förstå att för ett år sedan var jag höggravid o bara gick o väntade, 1 dag senare skulle våran Mio födas, när jag tänker på det vill jag bara bli gravid igen,  den känslan!   

Med andra ord, IMORGON fyller våran kille 1 år!😭 det känns så hemskt o overkligt att tiden gått så himla fort, lilla Mio! 

Imorgon är en såå stressig dag, jag ska hinna baka allting, slå in paket, handla, ta 1 års kort & vid 18:00 infinna mig på Åtellet med tjejerna för drinkar & sen vidare till Angelica och fira hennes 26 årsdag! Det kommer bli svettigt i värmen tror jag så önska mig lycka till!🙈 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0