First day at work!

En tuff dag, först 4 timmars teori om Lager157.. Massa ny info, en jäkla migrän, lite mat o lite rast.. och massa full fart! Jag kommer va rätt off, i tre veckor kommer jag jobba gaaalet mycket o den lilla lilla tid jag har över måste jag ägna åt min familj, jag har saknat killarna såååå mycket idag.. och hann knappt pussa på dom.. jag hatar inte få vara där, trösta, mysa & pussa på dom hela dagarna! Och nu kommer vi knappt hinna ses alls! Det är en galet stor omställning, från hemma till inte hemma alls.. Ett härligt gäng som vi nog kommer få det skit kul med iaf, nu ska jag stänga ögonen några timmar innan ännu en låååång dag väntar!


Kommentarer
Postat av: Frida - Vita Villan

Låter riktigt tufft! Hoppas att det går bra!

2016-11-18 @ 18:56:24
URL: http://fridsingen.blogspot.com

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0