Från stukad fot till jobb!

I fredags i allt Depp med min fot fick jag ett samtal jag inte alls väntat mig, eller jo klart jag väntade mig samtalet men inte just det beskedet! Jag fick veta att jag fått jobb, av över 100 sökande fick jag jobbet, och 7 andra då.. det känns så jäkla kul, jag är sjukt peppad och förväntansfull men också såklart lite livrädd, jag börjar om 1 månad, en liten liten månad kvar med min Mio, det känns såklart tuffast, och det kommer bli tufft, för oss båda, vi är ju så vana att ha varandra! Hela tiden! Så i 1 månad ska jag ta vara på vaaarje dag, pussa på mina killar extra mycket varje dag & njuta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gissar på att du har fått på Lager 157:) grattis /Carro

Svar: Det stämmer :)
izabella Åkerlund

2016-10-16 @ 19:14:00

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0