Helgen

Ja helgen är förbi igen vilket betyder tre helger kvar innan jag börjar jobba.. i fredags var Louise, Daniel o barnen här, en riktig myskväll med gottis, fick en jättefin bukett blommor jag försökt fota men det är ju såååå mörkt ute så de har inte gått & nu är den vissen.. menmen! I lördags åkte jag o Noel på Viggos dop redan kvart i tio, sen var vi hemma vid 3 nångång o jag hann i princip bara ut o löpa innan vi åkte till basse o Carolina.. i söndags skulle jag haft fotojobb men vädret svek, jag o Noel bakade lussebullar istället & sen blev jag hämtad för middag på ett glas med bästa Emma, bjuden på middag på en söndag, hur bra? Vi drack & åt för gott o hade världens mysigaste kväll!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0