Monday.

Måndag igen, tiden går så himla fort! Helgen susade förbi o var fylld av trevligheter, middagar, kalas, fotojobb o mässa! Idag startade vi dagen med träning & sen åkte vi över till Sandra för brunch, bananvåfflor bl.a. som smakade såååå himla gott! En prommis han vi med också! Sen myste vi inne! Efter middagen åkte jag o tränade med Sandra o Angelica, och sen har jag hunnit färga håret & jobba!

Ska snart krypa ner i sängen bredvid Mio, japp ni läser rätt, Mio sover i våran säng, jag gissar att han har någon närhets fas just nu o vill vara nära, för han sover hela natten utan uppvak & gråter hysteriskt om vi lägger honom i hans säng! Inte jättekonstigt att han också fick en närhets period efter nästan 1,5 år utan.. Han sov nog Max 1 vecka med oss när han kom sen dess har han sovit i sin säng i sitt rum, det har varit hans trygghet o det har känts så skönt.. Nog har jag saknat att gå o sova ihop på dagen för de har han heller aldrig velat så nu passar jag på att njuta av närheten han ger men hoppas såklart det bara är en period för man sover helt klart inte jätte bra med vetskapen om att han kan klättra eller ramla ner så som han rör sig!🙈


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0