Onsdag

Mio va pigg imorse, men somnade på vägen hem från dagis redan o det händer ju inte annars, sov två timmar o då var vi hemma hos Angelica för lunch, där blev han sååå ledsen o började bli varm igen, åkte för o hämta Noel o han somnade direkt i bilen och sov i två timmar till.. Vi tog vara på solens strålar med en promenad och de var nog den stunden idag han var glad, sen har han grinat i princip hela kvällen, mitt hjärta har brustit tusen gånger & det är sååå jobbigt att inte kunna göra nånting när dom mår dåligt.. Jag tänker på hur jag ska klara av att vara utan honom och Noel hela dagarna o blir ännu mer ledsen! Jag kommer inte kunna trösta, jag kommer inte vara den som vet om allt som hänt under dagen osv! Nää livet fick en helt annan mening när man fick barn & den meningen är att vara tätt intill dom måååånga timmar om dygnet..


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0