Måndag

I fredags var jag på shopping frukost på Lindex, efter det skulle jag till naprapaten och som jag längtade, satt o väntade o väntade o insåg sen att det visst var nästa fredag jag hade bokat, liite ledsen gick jag därifrån med fruktansvärd ryggvärk och kände mig väldigt deppig! Så jag tröstshoppade på Mio istället! Sen började jag slipa o spackla Noels rumm& Hela fredagkvällen spenderade jag framför tv och strechade ryggen, på lördagen hade jag mycket mindre ont och gick upp o slipade o städade ur Noels rum, målade första svängen & sen kom basse & Carolina, killarna började fixa med det som ska bli en bod & jag åkte pp bröllopsmässa med Emma, mycket mysigt!

Sen grillmiddag med bubbel, mycket trevligt! I söndags kom dom tillbaka & då hade jag målat klart rummet & Fabian o basse satte upp panelväggen, och så var rummet klart, en helg senare.. Det blev såå fint & känns så bra!

Nu ska jag börja planera för hallen & samla lite pepp inför slipning & spackling där också, blä!

Idag skulle vi myst med Mikaela & Moa, Sandra & barnen men Mickis blev dålig så hon fick va hemma o vila.. Sandra o barnen kom hit iaf o vi styrde brunch, sen hängde vi ute i det för fantastiska vädret! Älskar det! Passade på att fota lite syskonbiler också!

Sen badade killarna o jag hängde i solen o tittade på, sen handling & sen Kvällspw o lek hela familjen!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0