Im back.

Ibland tänker jag att jag ska lägga ner bloggen helt o hållet, eftersom jag ändå suger på att uppdatera nu o har gjort ett bra tag, men sen kommer suger tillbaka, som nu..


Ingen idé o försöka dra en lång historia kort om allt som hänt, deg händer för mycket hela tiden.. Det känns som jag inte suttit still i soffan på länge.. Förra onsdagen började iaf jag, Linn & Sandra med o bryta alla dåliga vanor och börja träna, vi tränar, äter bra och ofta o räknar kalorier, det är svinkul, nionde dagen utan socker, det känns så bra! Kroppen mår sååå bra! 

Jag jobbar, i helgen är det ledig helg men jag jobbar extra på lördag, helt okej ändå och April bjuder på 9 helg jobb dagar och jag längtar till maj lönen redan haha! 

Barnen mår bra, trivs sååå bra på förskolan och somnar nästan sittandes efter em lång dag där! Idag lämnade vi in semesterlistan & i sommar väntar sju veckors semester, det är ändå väldigt lyxigt med tanke på att vi båda faktiskt jobbar nu! Mitt sommar schema är också iprincip klart och det känns så bra över att faktiskt ha tagit ordentligt ledigt! 

Imorgon är det fredag, helgblommornq ska givetvis inhandlas, rosét står på kylning, sängar ska bäddas rent och huset städas! Längtar! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0