Sömn & träning!

En grym helg! Med nära o kära, mycket träning & mycket sömn! Eftersom vår minsta kille från en dag till den andra bestämde sig för o börja sova i sin säng igen o dessutom

Sova hela nätter, från cirka 19-20 till 08-09 så är jag ganska utvilad, ni förstår, från att aldrig haft Mio i vår sång eller vårt rum, till att han i somras började sova med oss o vägrade något annat, och dessutom alltid vaknat minst 1 gång per natt för o få flaskan? Lite turbulent, och trångt och orolig sömn! 

Nu är jag pigg, som en mört, alltså jag kan knappt somna vissa kvällar, en så härlig känsla för finns det något värre än att vara trött? 

Imorse började jag lite senare på jobbet & hann med ett intervallpass, dessutom fick jag sluta tidigare & städade o tvättade bilen och sen träffade jag tjejerna o körde 6 km Pw och sen utestyrka, det är såååå kul att vara igång, ett gäng! Man kan kanske kan ligga i halva vassen i sommar tänker jag 😂 

Imorgon har vi kurs i kungenskurva med jobbet, så klockan ringer 05:40 yey! Men deg blir nog intressant! Hoppas ni mår bra! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0