Nytt till mamman!

Jaa allt utom skorna då, för precis när jag skulle klicka på beställ så blev dom slutsålda! Nu ska jag ut o leta ihjäl mig efter dom här! Så fina!! 


Annars då, jag är liiiite sjuk, nej på riktigt nog mitt sjukaste tillstånd, 39,3 i temp, ett huvud, bihålor & öron som värker, hemsk hosta & nu börjar snoret smyga sig på! Alltså inte helt kaxig idag, har knappt rest mig ur soffan/sängen sen jag kom hem från jobbet! 

Noel är också dålig men på bättringsvägen, inatt hade han nästan 41 i temp o va inte alls pigg, så hemskt o se sina barn så! 

Hoppas ni mår bättre! Något fantastiskt är ju iaf snön som kommit, goooodd Gud låt den stanna till jul nu! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0