Sjukdomar

Japp, vi är fortfarande sjuka! Jag blev väl helt pigg i tisdags, redan då hade ju barnen fått förskylning.. Noel har varit rätt pigg men Mio mycket sämre, han har hostat så han spytt flera kvällar & nätter, haft jätte hög feber och nu har han knappt någon röst kvar och klagar på halsont! Han äter ju knappt i vanliga fall så det här behövde han verkligen inte.. Nu väger han under 10 kilo, de känns liksom lite för lite..
Jag däremot är jag glad som tappat 4 kilo tack vare magsjukan haha..

Och så igår blev jag dålig igen, ont i halsen, ksllavettades, snorig osv, somnade typ - timme efter att jag kom hem från jobbet, imorse hade jag två förkylningsblåsor i munnen, nu ikväll är det typ 30?!? Så ni kanske förstår huuuur ont jag har i munnen! Och såklart hosta, halsont, snor och allmänt låg och hängig.. så jag ligger redo i sängen för stt sova!

DET SUGER! Förra helgen skulle vi fira Carolina på fredagen, äta middag med Sandra o Johan på lördagen, och idag skulle vi varit på middag hos Erik & Marika med Jocke o Carolina också.. sååå skit tråkigt pissigt rent ut sagt! Är så less på sjukdomar nu! Vill bara få va frisk & att Mio blir frisk! Hoppas ni mår bättre än oss!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0