Förskolan

I tisdags började vår lilla bebis på förskolan, vet inte vem de är jobbigast för riktigt.. och i skrivandets stund sitter jag och tittar/lyssnar på Adele live at radio city Music hall så jaa ni kan ju tänka er mina gråtaprängda ögon..

Hur som helst, det går bra, Mio har en vilja av stål & ett humör utan dess like men också ett hjärta av guld! Det pussas & kramas & trotsas! Jag tänker att allting kommer falla mer på plats när jag inte är där, de har iaf gått väldigt bra fram tills vilan, inte helt otippat, vi har varit själva han o jag men de har inte gått alls och vi har fått åka hem, så nya tag imorgon!

I måndags körde jag o Angelica en vända i spåret, 8,5 km och tror det var runt -2 och rätt vindstilla, ikväll visade tempen -9 och de blåste storm, men vi tog oss ut gick 5,5 km med blåst som piskade i ansiktet.. Såå här sitter jag under en filt & försöker tina, resten av familjen sover & imorgon väntar ännu en dag på förskolan, sen återstår jobbhelg igen! Hoppas ni har det toppen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hollie va exakt likadan, hon vägrade sova på inskolningen men så fort jag lämnat gick de hur bra som helst :)

Ha en fin söndag
Kram

2017-01-08 @ 10:04:47

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0