Linas Matkasse

I samarbete med Linas Matkasse

Igårkväll ringde det på dörren & där levererades vår första matkasse någonsin, jag är väldigt kinkig med mat och har tänkt tanken att prova på det här flera gånger men inte riktigt vågat.. Dessutom älskar jag matlagning, att tänka ut måltider mm. MEN, tiden finns ju inte alltid till.. Särskilt nu när stor del av min tid spenderas på jobbet & när jag kommer hem vill jag ju hinna pussa på mina killar! Dessutom behöver ju Fabian numera fixa middagen ibland, (vilket är något helt nytt för honom) & hur bra passar det inte då med en matkasse egentligen? Recept, allt finns och de är bara läsa och laga..  

Jag är iallefall väldigt spänd på att prova det här.. Vi valde Linas Barnkasse den här gången, väldigt varierade rätter och mycket grönt! Första rätten fick godkänt av alla och var väldigt lätt att laga.. 

 

Just nu har jag ett grymt erbjudane till er, om ni också vill prova på en påse.. Ni får prova på rabatt på en valfri kasse från 299:- beställer ni en påse med min kod får ni dessutom 4 st Melamin muggar på köper värde ca.200:- hur grymt? Ange koden "TACKIZABELLA" ! Här finns en direktlänk för o komma till erbjudanet. Gäller alla nya kunder. 

 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0