Hemskt massa hej!

Jag vet, jag suger! Men just nu består tiden av jobb, barn, hem, vardagssysslor osv.. När jag tänker efter är det ju så livet kommer se ut nu, de känns fortfarande bara som att snart ska jag va hemma igen typ.. 


Men vi lever, vi mår bra & vi har hängt med fantastiska människor sen sist vi hördes.. Jag är Såå glad över alla fina vänner vi har runt oss, särskilt ner en del andra tar såååå mycket energi och man bara vill ligga ner o gråta stundvis. Det är så himla tråkigt, men så de förmodligen alltid kommer vara i livet. 

I helgen firade vi iaf Carolina, ett gäng glada vänner, god mat dryck osv! I lördags hade jag två fotojobb, sen kom
Louise och barnen och myste ända till 4 på morgonen när grabbarna kom hem från krogen! Sååå bra kväll.. mycket bröllopsprat och det är sååå kul, jag längtar efter hösten och att få gå på deras bröllop! 

Idag har jag, mamma & inez varit i mos, bara massa tjejmys & shopping! Så härligt! Grabbarna fick hänga med morfar & dom var mer än nöjda! 

Nu har jag en jobbhelg framför mig & jag är så taggad! Tror den kommer bli grym! Dessutom blir vår stora kille ännu större på lördag, alltså han blir på riktigt 4 år? Det känns helt overkligt, han föddes ju nyss? Kan liksom ta på dagarna för fyra år sen? Så läskigt är det! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0