VI TVÅ sen jag var 17 år!

I tisdags hade jag & Fabian varit vi i 9 

år, dom finaste & bästa åren i mitt liv!❤ 

Vi myste, med gottis & bubbel och film!! 
Idag körde jag gärnet på jobbet, varorna kom redan 9:10 och halv elva hade jag fått ut två pallar, rätt dött med folk så vid 1 kunde jag gå hem, gick all in hemma också och sprang städade typ, det behövdes, rensade o fixade!! Såååå skönt med ett nystädat hem!

Sen kom Fabian o barnen o vi hängde ute, jag oljade in barnens möbler o sen tände vi grillen! Mumsigt värre! När barnen somnat tog jag en Pw på 8 km med mord podd i öronen, bästa!! 

Idag hade vi vägning & mätning igen och sen förra torsdagen hade jag tappat 1,3 kilo, sååå dvs -7,6 kilo på 7 veckor!!!  Det är många kilo, o jag ser det inte ens själv men det blir väl så. Sååå himla glad iaf, har 3,2 kilo kvar till min slutvikt, den 1 juli!! Håll tummarna för nig! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0