My Love

Jobbhelgens sista dag är här, i lördags efter jobbet kom Linn, Keith, Nova, Jens, Angelica & barnen, hämtmat, drinkar, bubbel och rosé! En väldigt grym kväll! 


Igår fyllde mitt stora hjärta 28 år, galet ändå! När vi blev ihop var han 19? Det ät helt galet & imorgon hat vi med andra ord varit vi i 9 år..❤ 

Jag ordnade iaf pannkaksfrukost på sängen med presenter, hade lite dåligt samvete över o väcka Noel o Fabian som sov så gott! 

Sen en jobbdag, och efter kom mamma o pappa o åt middag & fikade! Sen drog jag ut på en 8 km Pw med mordpodd i öronen, hade kunnat gå 8 till för o få lyssna på en till!

Idag är dagis stängt så Fabian jobbar till 11:30 o sen får vi byta.. ikväll har jag provfotografering med ett av sommarens brudpar 😍👏🏻 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0