Frost!

Jag älskar den här tiden, när den visar sig från sin bästa sida & det gör den verkligen inte nu.. Regnet öser ner, det är lerigt överallt, skitigt, mörkt & grått!!! Blä! 


Tror jag ser solen i snitt 1 gång per vecka & då är de oftast påväg till jobbet sen är det ju bäcksvart vid 3 igen, man får liksom NOLL energi utan sol! Fy! 

Hur som helst, det är lördag & jag har äntligen 1,5 dag ledigt innan ännu en jobbvecka! 
Jag var sååå trött igår under vår härliga kväll med vänner, det känns att man jobbar väldigt mycket nu.. en så bra kväll hur som helst! 

Ikväll väntar AW med brudarna, vi ska fira att vi känt varandra i ETT ÅR, ett år har gått, känns helt galet!!



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0