Louise & Daniel

Vi har haft en världsbäst helg, alltså på riktigt, orden räcker inte till, i lördags morse lämnade vi barnen hos världens bästa mormor & morfar, det bästa med att lämna barnen där är att dom kutar in till dom, skriker av lycka o kramar o pussar på dom, vinkar knappt hejdå & saknar oss inte en enda sekund, att veta att de finaste man har har det fööör bra är sån lättnad! 


Sen hämtade vi iaf upp Johnny o Sofie & styrde bilen mot Uppsala, checkade in på en nytt galet fint hotell, bytte om och satte oss sem på bussen till länna, där blev Louise o Daniel man & hustru, det är galet? Det var sååå Såå fint, jag hade den stora äran att fånga den här dagen på bild & jag älskar varenda bild jag tog! 

Vi hade en galen dag, kväll & natt, som jag aldrig ville skulle ta slut, jag är så fullladdad med kärlek efter dessa dagar! Grattis till mina fina fantastiska vänner, ni är bäst!❤ 



Kommentarer
Postat av: Louise

Du har tagit magiska bilder som Alltid, älskar dig!!

2017-10-02 @ 22:16:25

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0