Saker att ge sig själv!

Förut, kanske för inte så länge sen handlade jag galet mycket, jag har lagt hemska pengar på barnkläder, skor, väskor osv osv! Det var såklart svinkul o barn behöver kläder men för första gången har jag insett att dom inte ens använt hälften o det är inte lika kul.. 


Nu tänker jag istället igenom varje köp och låter ofta bli att köpa, även om jag vill ha! 

Nu har jag även bestämt mig för att göra en lista på 4 saker, 4 saker jag SKA unna mig själv, beta av, när den listan är uppfylld, blir det 4 nya saker, kanske till barnen, kanske till hemmet kanske till mig, saker som har ett värde och som jag verkligen vill ha. 

Dessa fyra är dom första på min lista! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0