Tisdag!

Tiden springer iväg, varför går den så himla fort? Det händer mycket, många nya utmaningar i livet, det blir nog bra det måste man tro, men det är alltid kämpigt med ett stort kliv. 


Helgen inledde jag med jobb, hem o fixa p trixa o sen hopp i säng, på morgonen hämtades jag o åkte mot Uppsala för Möhippa för fina Louise, en grym dag på alla vis! I söndags segade vi hels dagen, så det ska va en söndag.. 

Idag hade jag en ledig dag, cellprov, en sväng på jobbet, lite ärenden & ett pass på gymmet innan jag hämtade killarna! Mellis, tvätta bilen och sen lyckade vi med plock & varsit glas bubbel till middag! Fab drog på träningen och jag o killarna tände en brasa, läste godnattsaga framför den och sen när dom somnade hoppade jag upp i soffan med serier, egentid när den är som bäst! 

Nu väntar två dagars jobb innan jag tar två ledigt, på fredag väntar firande för Sandra & lördag tjejkväll! Wiho! 🥂 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0