Vabb!

Känns som jag inte gjort annat än o vabba senaste tiden, förr förra veckan va Mio dålig på fredagen, sen blev Noel dålig förra veckan & sem hade jag lång helg och i helgen blev Mio dålig igen, dom hat väl samma baciller & dom verkar bara gå runt runt, nu är jag ledig ons, torsdag & sen väntar jobbhelg, fre till måndag och jag längtar faktiskt, det ska bli så  himla kul efter många dagar ifrån! 


Man missar så mycket nyheter & jag är inte bra på att Bara släppa min avdelning! 
Hur som helst, hösten är väl för härlig när den visar sig från sin bästa sida! 

Jag hänger mest på gymmet & köttar, för snart åker vi till Sardinien i en vecka! Jag längtar väldigt mycket dit!



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0