Långledigt

Jag tänkte skriva om helgen men insåg precis att en ny helg strax börjar.. tiden går läskigt fort & jag börjar bli lite stressad över vårt bröllop, det är så mycket saker kvar att planera, köpa & fixa!

Hade iaf en helg i världsklass, på fredagen vad fabian med vänner & jag jobbade och sen bakade jag till elva på kvällen, i lördags hade vi Mios kalas & det var på riktigt en stor succé, ansiktsmålning & ballongfigurer.. Tror alla kommer ha detta på kalasen framöver haha! Vädret var galet bra & vid 4 korkade vi upp inför en tjejkväll, en drink på åtellet, hämtmat och firande av Angelica & sen en kväll på dansgolvet! På riktigt så galet kul!!

Nu väntar en ny långhelg & det ska bli så härligt! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW BELLA! Det strålar om dig!

Svar: Men taaack!❤️
izabella Åkerlund

2018-05-10 @ 15:46:15

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0