svek.

det här är vad hjärnan har sagt om mig.

Jag är en av alla dom som faktiskt aldrig riktigt bara ville vara en av alla dom.

tårfyllda ögon och kanske lite för mycket kärlek till fel person.
jag vet att jag har lurat mig själv säkert tusen gånger men kärlek är inte desamma.
inte med dig inte för dig.
jag vill känna trygghet, närhet jag vill vara din. det är inte så enkelt som man tror.
det finns riktigt mycket som är svårt. saker som igentligen inte har någon stor betydellse.
sånt  som du deffentivt inte föstår dig på. jag tror. vet du vad jag tror? du är osäker. rädd för
kärlek eller rädd för att det är den du älskar mest av allt.
eller jag vet inte. jag vet nog igentligen ingenting om dig. men för att orka gå vidare behöver
jag något som stänger av. just det kan facktiskt stänga av för stunden.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0