I'll never leave you anyway

If I say that you're the one how
come you always bring me down?

Fan vad jag är dum, mot mamma, mot jim, mot alla. på något sätt.

och jag kräver så jävla mycket. hela tiden. Jag måste jobba hela dagen imorn.
Har lovat. okej det är igentligen inte alls mycket o göra men jag är trött. är
nästan alltid trött nu för tiden.  trött på ingen, trött på allt. trött på dig.
Jag sover inte så bra längre heller, kan vara pga dig. mycket är pga dig. förlåt
för det. jag borde inte göra så. jävla svin. du ringde igår. varför då? jag
klarar inte att prata med dig iaf. det är sjukt. och jävligt dumt.
jag säger ju det. jag är dum. fan också.

jag orkar inte se dig mer iaf.
Jag är ledsen för det också.
jag är ledsen för att jag är förälskad i dig.

Nu ska jag lyssna på roberto. för jag vill påminnas.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0