sisisisisi.

       Vill du tautuera dig?
herregud ja. självfallet.

isåfall vart?
på foten & ovanför trosorna.

Skulle du kunna tänka dig att deltaga i en dockusåpa?
har alltid alltid velat. fyfan va nice.

Vilken årstid tycker du bäst om?
suuuuuuuuuummer.

En sexig jävel?
diego luna faen alltså & caroline ilola

Brukar du sjunga i duschen?
 typ always

Vem får dig att skratta mest?
åhh så många. nästan alla, mina chicks. Fredrik, joakim, johan. nej fan alla.

Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
FOTBOLL.

Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
åhnej så lätt är det inte.

 Vad är viktigast för dig?
 Att alla mina älsklingar mår bäst.

 Laddar du hem filmer och musik ifrån nätet?
oj.

 Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
  svimma. nästan DÖ. nejmen skrika av glädje.

Vad är det bästa med julafton?
 nu för tiden, MIN NYA SLÄKT.

Tänker du mycket på ditt utseende?
jo, eller jomen JA.

 Vad får dig att slappna av?
 Ett gulligt sms eller en sjukt fin låt.

 Tänker du ofta på sex?
 haha, vadå tänker nej mer fantiserar.

 Är du skylldig någon pengar?
Jaaaa.

Är du mörkrädd?
alltid.

Vilken färg är snyggast?
orange

Tycker du matte är svårt?
yes.

 Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
deffentivt inte. Man har det man känner för att ha på sig.

 På vem/vad avreagera du oftast din ilska?
mamma.

Tycker du rökning/snusning borde förbjudas enligt lagen?
 alltså vadå förbjudas. om man en gång börjat sälja skiten så
 varför bärja förbjuda det nu? smaaaaaaaaart.

 Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för?
 åh herregud. Beyond the Break OC, Greys Anathomy, Anna Phil,
desperate houswives, Ugly betty, Las Vegas, CSI, Cold Case, Day break, JUST NU.

Vilka länder har du varit i?
Bulgaria, Egypten, Danmark, Finland, Tenneriffa, Grekland, Canarieörna
tyyyyyyyyp. som jag kan minnas iaf. 

Är du bra på att laga mat?
JA. inte för att skryta men.

Vad dricker du för alkohol?
ÖL. viiiiiin. mest öl, godast.

Vad andvänder du för droger?
öh.

 Vilka språk kan du?
svenska, engelska, FRANSKA haha typ fem ord. det räknas? isf spanska också.

 Har du någon gång skadat dig allvarligt?
nej bara brutet ben.

vilken kändis är hetast?
åhh. MIN älskling JAKE gyllenhaal & Chad Michael Murray.

Gillar du att dansa?
åhfan yes.

Vad dricker du helst när du är törstig?
vatten. fast en iskall bira. åhh

 Vilken är din favoritglass?
 Twister

Vilket kaffe sörplar du helst?
en caffe latte.

Har du varit deprimerad?
ja fan

Tycker du om sushi?
yeeeeees. råååååå fisk.

Tror du på livslång kärlek?
no I don't. jag skulle aldrig klara det iaf.

Vad äter du helst när du ser på film?
choklad.

Lever dina föräldrar tillsammans?
Ja  

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
JA skulle va nice.

Har du tandläkarskräck?
nej

Är du morgon eller kvälls människa?
nattliv.

Vilken hårfärg har du naturell?
BLOND.

 Biter du på naglerna?
aa

Är du beroende av något?
choklad & pussar.

Vem är sötast i världen?
Min mamma & pappa. oså mina älsklings vänninor. typ några pojkar också.

Har du någon gång badat naken?
Japp.

isåfall varför?
För att det är skönt?

Vad ser du fram imot ljust nu?
Väddö sjukt mycket.  steka med mina brudar.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0