stanna inte.

"på något sätt hoppas jag att du inte ska komma till samma
ställe som mig ikväll. förlåt för det."
jag fattar aldrig varför jag ljuger för mig själv så mycket som det
att jag inte ville träffa dig. jo det ville jag, jag ville nog bara inte tvingas sjunka.
Det spelar igentligen kasnke inte så stor roll. eller? jo
det gör fan det. för mig spelar det roll.
Jag stannade upp. eller mit hjärta stannade upp. med ljuset i ögonen
typ gyllenbrun. hur gick det till. hur som helst var du söt. det var tyst.
eller jag blev tyst som vanligt. det gjorde lika ont.
du kysste mig igår, det kommer bara leda till något ont ändå.

Jag kan ha varit full & dum.
men idag funkar det inte o säga så. det stämmer inte.
men jag saknar inte dig lika mycket efter "det"
Fast klumpen i magen är fortfarande kvar.
hur kan du bli så normal direkt. du glömmer snabbt. lite för snabbt.


hur fick jag dig att älska mig?


men valborg var riktigt kul. kåtida på G. cäro änd alva? haha va.
sötanna plutt som alltid får i sig mycket o lite till.
faktiskt riktigt lyckat bara  för att det är vi och för att vi är som vi är.
för att vi har så jävla kul tillsammans. good food. thank you sofie for that.
och typ sköna snapsvisor.  BAMSE BAMSE. jag gillar han alltså. diggar!!
men det var inte bara vi chicks. typ sköning killar som gjorde sällskap.
dom är söta. eller snälla, för att dom alltid bryr sig om. hii.
Måns från Gotland. åhfan. treeeeeeevligt. eller komiskt att han fanns i rimbo!!
du släppte inte taget. jag kunde inte dra mig ur.
försent för kärlek o läpparna du kallar dina. dom är inte dina längre.

du drar ner mig. BB. det är synd.
du kastar bort ett slags liv. och en slags vän.
tusn kyssar & hejdå. för att du betydde nästan allt.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0