vändning

Jag glider fram på gatan.

  

En sommarnatt, ligger vaken mitt i natten. när du sveper mig igenom mörkret.

Det skulle kännas så jävla bra o få ha någon o dela sommaren med.

Inte alls på det sättet som jag delar mitt liv med mina chicks, något bättre
eller finare går facktiskt inte. det är nog det bästa av allt, men någon som kan
hålla om en när det är sådär kallt. det ska vara tajt tajt tajt. Någon att dela
drömmar, värme, kärlek & glädje med. Men den vackraste människan jag vet
är nästan glömd nu, ja jag skrattar åt dig nu. & jag vet att du skrattar åt mig.
och kanske bryr jag mig förbannat för mycket om det.  Ja det kan vara så,
det kan vara så att man aldrig slutar älska den personen  man en gång älskat
så mycket att man hatar sig själv. jag tror att det är så. för mig, om dig.


igår var jag iaf med sandra en stund, länge sen vi var konstigt vi som jämt var förut.
Vi drog ner till IP o kollade på A-lags matchen med pemmis också. dom var bäst.
björk var bäst, riktigt duktig facktikst. ROCKA BILLY, RÄTT IN I MÅL NU! haha hedlund.
sen etferåt så drog vi till vårat "berg" det är så vacker där, sjukt fint. sen kom Fredrik
 & felix. dom ville dra på en gång, dom hade iofs missat det fina
myset som alltid är där. så det var bajs. Men sen träffade vi johiis också (:
 

Vi delade en flaska till & älskade varandra till sömns.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0