destination norrköping.

Kom inte för nära, du vet hur det blir
 


okej. Destination Norrköping. började med att jag o fanny gick upp halv sex, eller blev väl kvart i. blev en aning mycket stress osv. men  vi hann åtminstonde till skolan tills kvart över åtta då bussen skulle lämna solna buissnes park. Kändes som vi var där igen, där nere på fem år. kutade in i bussen för o få så bra platser som möjligt ja herregud vi slutar aldrig förvåna. Bussresan va skön, två timmar och en kvart gick snabbare än vad jag trodde och vi svullade lite godis läste horoskop och så var vi framme. jag o mina serriösa problem när det gäller landskap & att fota. tyvär glömdes ju kameran hemma satt nå fina foton sket sig ju, men jag var lika galen för det. Vi gick som sagt på muset, eller en brutta snackade för oss osv. lärde mig en hel del & det var trevligt inte sant? sen fick vi käka på muset, lite paj osv. sen kollade vi vidare, sju våningar med en massa olika grejer. sen var det dax att dra sig mot STAN, weho och DESTINATION NORRKÖPING, jag o maria höll på o dö. fysatan. vi tog en liten tripp där, hittade lite smått & gott sen blev det rusch till tuben igen och hopp in där och sen startade vi & resan hem blev väl lite sämre. bajstrött, fick lite sömn. vi fick även reda på att vi ska på skidresa next year, weho ska bli rånice i bjursås. hela st:martins, äntligen lite grabbar i backen osv. det saknar man sjukt mycket. sen kom jag hem halv åtta, fixade min jävla svinrygg med loops. ja tyvär så svär jag åt den här skiten, för just nu är det inte det minsta roligt. finns ingen motivation, kanke för att allting annat  tar upp för mycket tid. suck. sen hade min mor bakat så fikade lite med the familia, snackade donken osv. ja juste, my new work för er som inte vet och vill veta. Imorn kommer panna hem, äntligen har saknat henne bajsmycket. vill nog helst inte ens se henne, brun som en vad. säkerligen eller? lets se. imorn äre friday, vilket innebär helg tack o lov & så innebär det one week left. tack. Alla tankar gör mig galen, vet inte vart jag ska ta vägen längre eller vart jag ska göra av allting. det blir så fort fullt och lika snabbt tomt.




det känns som om det är mig dom  vill åt.
Ja jag vet men det känns så än.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0