Fire fire.

These days I'm just so, so tired.

Jag vet inte ritkgit vad jag ska göra åt saker längre. förut visste jag hur man tröstade en vän, men nu tar orden slut. det där som du sa brukade klistra sig fast runt ditt hjärta, det där som fick ditt hjärta att slå hysteriska slag, dom orden finns inte längre. okej dom finns nog där, någonstans men jag kan inte nå dom. hur mycket jag än försöker, och allting är tomt. jag brukade älska det här, men nu tar allting stopp. varje gång jag ser mig i spegeln får jag klumpar i magen, klumpar som säger hur fel jag har gjort och hur fel alting har blviit. Inte ens dom där orden som du kan få att låta så fint, orden som fått mig att verkligen glädja mig åt saker jag inte gjort förut, ord som gjort mig förbannat lycklig, ja inte ens dom orden kan få mig lycklig nu. Jag kan inte ens förklara hur bra det känns när din nakna elementvarma kropp är tillsammans med min, hur fint det känns när dina fingrar snuddar vid min mage, hur bra det låter när vi skrattar tillsammans. nej jag kan inte förklara längre. och hur många gånget ska jag behöva säga förlåt innan det kommer känns förlåtet, det kommer nog aldrig kunna bli sådär fint igen. aldrig kunna bli sådär kärleksfullt. Du är den enda som fått mig att må sådär fint, den enda som fått mig att skratta åt saker jag brukade gråta åt. jag älskar dig, och du är fortfarande hos mig. vad som än händer.  du är det finaste jag vet.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0