one night in bangkok

igår var jag med jaqueline, såg hennes lya som jag aldrig varit in i känns riktigt pinsamt men så är fallet. när man träffar någon man inte träffar särskilt ofta så hinner man bara med det som hänt nyligen, det är sjukt tråkigt för man berättar igenom senaste halv året på fem minuter sen vet man allt om varandra fast igentligen vet man ingenting. Vi mysde iaf, efter det drog vi oss ner mot tuben som vi missade & satt därför o väntade på nästa i 40 minuter svin kallt o jävligt men vi hängde inte lätt för det. sen kom vi tillslut till roslagsnäsby & började traska i LERA och geggamojja, haha the same shit. sen kom vi till täby c, träffade lite folk bla. tom malmberg som man inte sett på ett bra tag & sen lite nytt folk. sen var planerna att komma in på tegel, men det gick väl kanske inte som vi tänkt oss så vi umgicks lite med dom som inte heller kom in och sen drog vi oss till roslagsnäsby tpl, återigen genom gegga o skit. på bussen träffar vi sebbbo och niklas, shises va länge sen man såg dom också. skit trevligt, fast vet inte ritkgit om jag kan säga det nu när sebbe vet everything about my love life. hoho. hur som helst så kom vi till rimpan, Jaqueline drog sig till sitt och jag traskade iväg till "mitt". vet inte ritkgit om jag orkar berätta nånting mer om inatt, nej. sov iaf fyra timmar och resten blir historia, fast tack. jag har nog aldrig upplevt det där fina och omtänksamma i allting, och jag ska fixa det här eller jag måste nog det eftersom jag känner mig jävligt nervös jag också. sen skulle jag träffat liiiiiina, men hon sov som en stock så blev inte av, måste ta tag i en ny dag för jag saknar henne sjukt mycket. Nu har jag varit i rimbo med min mor, köpt fiskar och bacon och vindruvor, och bakat mockarutor, brownies, chokladbollar och syltkakor med min bror och nu ska jag lägga mig i min säng, sätta på A walk to remember och svullla vindruvor. sen lär joakim höra av sig igen och då är det nog dax o meddela hur kvällens planer ser ut. vallentuna or råååhåånäs? min kropp är så jävla tung önskar jag kunde säga att jag inte vet vad det är som händer men det vet jag faktiskt den här gången.  vi gifter oss.

ikväll är det ett år sen spårkvällen, ett jävla år. det var kaos överallt & fullt av snö.
nu kan vi bara skratta åt den där kvällen pullor, skratta åt hur vi betedde oss för herregud.
Jag skulle ändå göra allt för o vara tilbaka vid den kvällen, det var  verkligen VI då.
ingenting kunde någonsin komma imellan, no mather what.  hoppas ni vet det jag vet.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0