resFEBER?

only two days left &39 graders feber. men jag hänger inte läpp.
kom precis in från en promenad med sandra, tog igen lite snack som
vi inte hunnit med på senaste månaden. helt sjukt vad tiden går fort.
för fort. hon berättade iaf något som mig att känna mig jävligt tom &
jävligt hjälplös. min kära, ja du var åtminstonde min käraste vän en
gång i tiden, vi kunde prata om allting & nu känner jag inte dig det minsta.
men jag vill inte stå på och se hur du gör dig själv illa. fan, jag kan inget
göra. Det fick inte mitt samvete att bli bättre precis, hade lovat fabian o
ses ikväll. eftersom vi inte kommer ses på en månad, min älskade vän.
förlåt, men jag klarara inte det här. inte just nu, inte ikväll. Min packning
går inte bra, får nästan tårar över hur sur jag blir känns ritkgit värdelöst.
Men nu ligger det lite till i väskan och förhoppningsvis ska den vara full
packad & klar imornkväll. vi får se hur jag ska lösa det. imorn är sista
dagen med min gull, låt det vara för evigt. Imorn ska jag värda också, hur
ska jag hinna. antar att jag är för snäll ibland, så typiskt izabella.


                              jag älskar dig, dig dig och dig.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0